Friday, April 10, 2009

Sunshine

...,staat enjoying the sunshine!



1 comment:

sander said...

Heerlijk om deze foto's te zien. ...,staaters in het zonnetje doen mij glimlachen en doen mij mijmeren over vroeger, over toen, over daar, over hen, over weet-je-nog, over was en over had. Want er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan ...,staat terugdenk. Met veel plezier.

Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat, maar dat lijkt wel zo. Ik gluur vaak op LinkedIn, Facebook en www.staatamsterdam.nl en probeer zo up-to-date te blijven.

Mijn leven nu is goed, mijn leven is een zooitje, mijn leven is een rollercoaster - op zijn Amersfoorts dan. En dat is prima. Ben al een dik jaar betaald creatief aan de slag bij www.intens.nl, daarbij freelance tekstschrijver, singer-songwriter in drie bands en parttime vader (50%) van Jip. Verder ben ik gescheiden en tegenwoordig vriendje van Paulien (designer van o.a. fashionmag NewStyle). Ik denk niet te veel aan de toekomst, geen idee wat ik volgend jaar doe, met wie en waar. En dat is perfect.

Ik hoop jullie weer te zien, te spreken en te kussen.

Tot dan.

xS